ATV Forum - Comunitatea pasionatilor de ATV din Romania: Cumpar ATV 4x4 - ATV Forum - Comunitatea pasionatilor de ATV

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Cumpar ATV 4x4

#1 User is offline   mmm 

• Incepator
  • Pip
  • Group: Members
  • Model ATV:CF MOTO 500 A

Posted 12 August 2009 - 11:52 PM

Salut sunt incepator si as vrea sa cumpar un ATV 4x4 fabricatie 2008-2009. In privinta marcii nu m-am hotarat, asa ca astept oferte. Probabil ca un Linhai aniversar 4x4 ar fi cel mai nimerit pt un incepator ca mine.
0

#2 User is offline   MonsterCat 

• Experimentat
  • PipPipPip
  • Model ATV:yamaha grizzly 700

Posted 13 August 2009 - 08:37 AM

care ar fi bugetul tau pt un atv? nu neaparat linhai iti satisface nevoile, vei vrea altceva dupa o perioada si daca vrei iti explic si de ce (lasa-mi eventual un nr de tel in pm sau o adresa de mail)
un arctic cat 400 4x4 cred ca te-ar avantaja mai mult, sau un cf moto 500. daca esti interesat ma poti contacta la 0730 036 318 sau catalina@bexmotors.ro
override your instinct - www.bexmotors.ro
0

#3 User is offline   cristy 

• Avansat
  • PipPip
  • View gallery
  • Model ATV:Arctic Cat 400 4x4 H1 2009

Posted 13 August 2009 - 01:45 PM

Si eu sunt tot incepator.
Un atv recomandat pentru incepatori nu stiu sa iti spun, dar de Linhai te vei satura destul de repede, si decat sa dai banii pe ceva de care te vei satura repede mai bine iti iei un atv mai maricel cu care sa te poti distra mai bine si cand capeti experienta. Acum totul depinde de ce buget ai. Eu am profitat de oferta de la Arctic Cat si mi-am luat un AC 400 4x4 H1 cu troliu de 3000 lbs si carlig inclus, daca vrei sa prinzi si tu oferta asta ar trebui sa te grabesti putin. Din cate stiu asta e ultima luna in care mai este valabila.
0

#4 User is offline   hbogdan 

• Avansat
  • PipPip
  • Model ATV:Nu am inca

Posted 13 August 2009 - 02:02 PM

CITAT(MonsterCat @ Aug 13 2009, 08:37 AM) <{POST_SNAPBACK}>