ATV Forum - Comunitatea pasionatilor de ATV din Romania: Goes 625I Max - ATV Forum - Comunitatea pasionatilor de ATV

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Goes 625I Max

#1 User is offline   pavel 

• Incepator
  • Pip
  • Group: Members
  • Interests:sa devin un atvist adevarat!
  • Model ATV:nu am inca

Posted 11 January 2012 - 11:45 PM

salut,

deschid acest topic pentru a cere pareri pro si contra despre modelul goes 625i max,acest atv urmeaza sa il achizitionez (sunt incepator si nu prea stiu multe despre atv-uri mai ales despre acest model)il iau din simplul fapt ,acela ca imi place foarte mult offroadul si as vrea sa il invat si ar mai fi un motiv acela ca ma atras foarte tare si la bugetul de care distpu ar fi cel mai bun.va multumesc din suflet anticipat,si iertatima daca nu am stiut sa ma exprim comform forumului.
P.S.bugetul meu este de 2000 euro,atv-ul va fi achizitionat in leasing.
0

#2 User is offline   iulik_r1 

• Incepator
  • Pip
  • Model ATV:linhai worker , aprilia rs 125

Posted 12 January 2012 - 01:36 AM

Salut acelasi model de goes are varu meu si pot sa spun de 2 luni de cand il are nu a avut nici o problema + ca merge destul de bine e si destul de puternic el l-a luat din germania parka nu stiu cat a dat dat despre el am numai cuvinte de lauda .. Cat te ajunge jucaria in leasing ??
0

#3 User is offline   pavel 

• Incepator
  • Pip

Posted 12 January 2012 - 08:26 AM

View Postiulik_r1, on 12 January 2012 - 01:36 AM, said:

Salut acelasi model de goes are varu meu si pot sa spun de 2 luni de cand il are nu a avut nici o problema + ca merge destul de bine e si destul de puternic el l-a luat din germania parka nu stiu cat a dat dat despre el am numai cuvinte de lauda .. Cat te ajunge jucaria in leasing ??

atv-ul ma ajunge cam 7-8 mii de euro
0

#4 User is offline   pavel 

• Incepator
  • Pip

Posted 12 January 2012 - 02:40 PM

View Postpavel, on 12 January 2012 - 08:26 AM, said: