Fidel promisiunii de a livra produse de top, producatorul Can-Am a introdus in familia de UTV-uri Maverick X3 modelul 2018 Can-Am Maverick X3 900 HO, cu un ADN de exceptie si motorizarea tricilindrica puternica si eficienta marca Rotax. Pe langa particularitatile pachetului de dotari, acest vehicul off road 4x4 se remarca prin schema grafica pe rosu si suspensia cu cursa de 18 inch (45, 7 cm), oferind accesibilitate deplina si performante inalte pe traseul preferat, indiferent de gradul de dificultate al terenului.
Inginerii Can-Am au incercat sa raspunda criteriilor utilizatorilor exigenti, adaugand diferentialul autoblocant frontal Visco-Lok X, proiectat in colaborare cu Team Industries. Manevrabilitatea de neegalat si tractiunea ampla caracteristice modelelor Can-Am de elita se regasesc si pe UTV-ul Maverick X3 Std 903NA, demonstrand ca orice traseu poate fi abordat cu incredere de catre pilotii care se aventureaza in off road si cauta mereu sa isi depaseasca limitele si sa isi valorifice potentialul.
Can-Am Maverick X3 Std 903NA poate fi descris in primul rand prin caracterul indraznet care il separa de alte modele de side by side-uri disponibile pe piata si a fost creat special pentru a-i permite riderului, experimentat sau la inceput de drum, sa se simta conectat la fiecare miscare datorita unei interfete moderne, intuitive.
Prin introducerea modelului Maverick 900cc, Can-Am demonstreaza superioritatea pe segmentul powersports in fata competitiei si a amatorilor de performante, mentinand o valoare exceptionala. Acest vehicul preia multe din dotarile existente inclusiv pe UTV-ul turbocharged Maverick X3 X rs Turbo R 172cp, cu cele cateva modificari care se impun pentru modelul lat de 64 inch (162, 5 cm), perfect adaptabil unei mari varietati de terenuri.
Motorul din dotare vine cuplat la cutia de viteze automata CVT cu sistem de raspuns rapid (QRS-X), iar angrenajul dispune de tractiune selectabila 2WD/4WD. Totodata, modelul prezinta suspensii avansate de cursa alungita (457mm) optimizate pentru rulare in medii off road dificile si pentru aterizari spectaculoase, alaturi de amortizoare de inalta calitate Fox 2.5 Podium cu Piggyback. Pachetul este completat de jantele moderne din aluminiu, sistemul de control al accelerației (ITC), servodirecția DPS cu 3 moduri de funcționare, bara frontala si scut de protectie rezistent, la care se adauga sistemul anti-furt si cabina construita pentru ergonomie superioara, cu pozitie joasa de pilotare. Fie ca vorbim despre simple plimbari pe drumuri accidentate putin explorate, ori despre intreceri de amatori sau curse de profil, Maverick X3 Std 903NA are cate ceva pentru oricine si este pregatit sa uimeasca prin performantele greu de egalat.
Schema grafica exclusiva - X3 Std 903NA este disponibil in schema de culoare vibranta Can-Am Red, cu roti si cabina pe negru pentru un contrast desavarsit.
Design unic – design-ul structural se concentreaza asupra pilotului si pasagerului si se imbina armonios cu performantele de top pentru experiente memorabile in off road.
Garda la sol si postura dominanta a lui 2018 Can-Am Maverick X3 Std 903NA sunt avantaje care contribuie la deplasari in conditii optime, indiferent de teren sau de vreme, fara compromisuri in ceea ce priveste eficienta de combustibil sau confortul.
Un alt beneficiu consta in vizibilitatea sporita pentru cei doi ocupanti.
In continuare, acest model Maverick este dotat cu un cockpit ergonomic cu 2 scaune reglabile si pozitie joasa de sedere, pentru un confort sporit.
De asemenea, pilotul se bucura de accesul facil la instrumentar datorita afisajului multifunctional digital cu vitezometru, turometru, contor parcurs (timp/distanta), combustibil, treapta viteza, mod sport/ECO, centura de siguranta, indicator 4x4, ceas.
In plus, poate fi usor personalizat cu accesorii Can-Am LinQ.
In concluzie, UTV-ul Maverick X3 Std 903NA dotat cu un motor Rotax de 900cc, cu 3 cilindri si filtru de aer avansat Donaldson, capabil de 90cp si o accelerație instantanee poate fi un partener de incredere pentru iubitorii de trasee off road.
Specificatii:
- motor Rotax ACE 900HO, 3 cilindri, 900cc, 90cp, EFI
- filtru de aer Donaldson high performance
- tehnologia ACE (Advanced Combustion Efficiency) pentru eficientizarea consumului
- cutie de viteze automată CVT cu sistem de răspuns rapid QRS-X, L/H/N/R/P
- tracțiune selectabilă 2WD/4WD cu diferențial autoblocant frontal Visco-Lok X
- suspensii față cu braț dublu de tip A, bară stabilizatoare, cursă de 457mm, amortizoare Fox 2.5 Podium Piggyback
- suspensii spate cu Torsional Trailing-arm X (TTX), bară stabilizatoare, cursă de 457mm, amortizoare Fox 2.5 Podium Piggyback
- frâne față cu 2 discuri ventilate de 262mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- frâne spate cu 2 discuri ventilate de 248mm, etriere hidraulice cu 2 pistoane
- sistem de control inteligent al accelerației (ITC)
- șasiu și cadru de protecție din oțel ultra-rezistent
- jante din aluminiu, 14in
- afișaj multifuncțional digital cu vitezometru, turometru, contor parcurs (timp/distanță), combustibil, treaptă viteză, mod sport/ECO, centură de siguranță, indicator 4x4, ceas
- bară de protecție integrată, frontală
- scut de protecție integral
- portiere 1/4
- priză tip brichetă amplasată în consolă
- faruri/stopuri LED