POLITICA DE LIVRARE A PRODUSELOR

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se realizează în termen de 3–7 zile lucrătoare, calculate de la momentul confirmării comenzii de către un reprezentant .

Pentru produsele aflate în stocul furnizorilor sau disponibile doar la comandă, termenul de livrare poate varia și va fi comunicat de către agentul de vânzări, în funcție de disponibilitate și condițiile de transport ale partenerilor noștri. 

Livrare prin curier (standard):

Livrarea este gratuită pentru comenzile cu o valoare de peste 500 RON (TVA inclus), exclusiv pentru coletele de până la 5 kg. Sunt exceptate vehiculele, remorcile și utilajele agricole, pentru care se aplică politici de livrare speciale.

Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 500 RON, se aplică o taxă de livrare standard de 23 RON. Livrarea este disponibilă exclusiv pe teritoriul României.


Zone fără acoperire standard (Fan Courier)

În cazul în care adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire a firmei de curierat, pot exista taxe suplimentare. Acestea vor fi comunicate telefonic înainte de expedierea comenzii.


Livrare gratuită – Condiții speciale

Transportul gratuit pentru comenzile de minimum 500 RON se aplică doar pentru colete de până la 5 kg.

Pentru colete care depășesc această greutate (ex. anvelope, piese tehnice de dimensiuni mari, vehicule, remorci, utilaje), costul transportului suplimentar va fi suportat de client. Acesta va fi calculat astfel:

2 RON/kg suplimentar, sau

• Conform grilei de tarifare orientative afișate mai jos (valorile vor fi confirmate telefonic de către un agent de vânzări).

 

Categorie Produs

Cost estimat de livrare

Remorci

600 de RON

Agricultura

500 de RON

Cabine ATV/SXS

300 de RON

Perii profesionale ATV/UTV

500 de RON

Scuturi protective

150 de RON

Lame deszapezire

300 de RON

Senile

500 de RON

Sararite

300 de RON

Nivelator zapada

600 de RON

Freza de zapada profesionale

500 de RON

Ridicarea comenzilor din showroom este gratuită, cu excepția produselor care depășesc greutatea de 5 kg, pentru care se poate percepe o taxă de manipulare și livrare internă.

Dacă ați ales opțiunea ridicare din showroom cu plata la ridicare, iar produsele sunt disponibile în stocul showroom-ului selectat, veți fi contactat de un reprezentant pentru a vă anunța că puteți veni să le ridicați.

În cazul în care produsele nu se află în stocul showroom-ului ales în momentul plasării comenzii, veți fi notificat prin e-mail sau SMS imediat ce acestea ajung la destinație. Comanda va fi păstrată în showroom timp de 5 zile lucrătoare, începând cu ziua în care ați primit notificarea de ridicare.

Pentru comenzile achitate online (cu cardul, prin ordin de plată etc.), vă rugăm să prezentați un act de identitate la ridicare.

În cazul comenzilor pe firmă, este necesară și o împuternicire semnată din partea companiei.


Notă: Termenele de livrare menționate în politica noastră se aplică comenzilor cu plată la livrare (ramburs/numerar).